Stina

- Si vis Amari, Ama -

Semestermode

Publicerad 2011-07-08 19:06:45 i Allmänt

Hej!!
Fullt upp och stressar igenom alla dagar, kanske inte för att göra några viktiga saker, utan bara för att hinna göra en massa mysiga och roliga saker! :)
Igår efter jobbet var det tvättdags kombinerat med balkonghäng, kan aldrig bli fel!





Satt tjötade långt in på natten så var lite trött i morse, men vad gör det? Imån är det sista passet innan en veckas ledighet!

Slutade jobbar vid 18 idag och gick direkt hem till Sarah för att bli bjuden på middag, var dock lite otrevlig och bara kastade i mig maten för att sedan springa hem och nu ska jag försöka fixa mig lite snabbt innan det är dags att träffa lite kompisar och njuta utav fredagen och den underbara solen! :)

Hoppas ni har en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela