Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sista dagen

Publicerad 2011-07-17 10:53:29 i Allmänt

God morgon!
Hur mår ni idag? Jag mår bara bra, riktigt skönt att vakna upp i sin egna säng! Dock lite trött, blev lite fix här hemma igår, så somnade inte förän Sammi kom hem vid 4. Men idag är det sol så då har vi inte tid att sova bort hela dagen! :)

Köpte nya gardiner och ny duk hemma. Tyckte det var onödigt att det skulle ligga så lika bra att få upp det. :)




   

Fick även satt upp nya "väggord" i hallen. Men är nog inte nöjd med placeringen, så dom ska flyttas, men det var ju värt ett försök i alla fall!



 

Nu ser det dock väldigt tomt ut, men ville inte spika för mycket på natten. Men tror nog att det kommer bli "välkommen"  i hallen och några ramar som hängde där innan och dessa kommer nog att hamna någon annanstans. Har inte bestämt helt 100, men tror nog att det blir bra.

Nu blir det att fixa sig klart och kanske gå en säng till stranden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela