Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tvättningen fortsätter

Publicerad 2011-07-01 20:36:45 i Allmänt

Hej,
Fastän att jag hade så god tid på mig i morse så var jag helt plötsligt tvungen att springa till bussen och hann därför inte blogga i morse.
Var ju helt underbart väder, strålande sol och jättevarmt! :) Efter några timmar på jobbet öppnade himlen sig och det bara vräkte ner.

Blev en ganska så lång dag på jobbet, började kl 7 och slutade nästan 12 timmar senare. Men fick gjort en hel del så det är skönt! :)
Kom hem för en lite stund sedan och har fortsatt med tvätten. Hann dock tvätta nästan allt igår, men körde på sängkläder och handdukar också! :) Lika skönt att ha det gjort!
Försöker samla lite krafter till att plocka in all tvätt, men har lite svårt att hitta några.


Kom en älg simmandes i havet härom dagen...

Annars är det en riktigt lugn fredag, Sammi jobbar och jag ska snart sätta mig i soffan och slötitta lite på tv fortsätta söka efter några plocka in tvätten krafter, har på känn att jag inte kommer hitta några... Imån är det jobb igen.

Hoppas ni har en riktigt bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela