Stina

- Si vis Amari, Ama -

11 juni 2011

Publicerad 2011-06-11 09:30:35 i Allmänt

God morgon!

Gårdagen blev riktigt bra, började som sagt dagen med en sväng till Nydala med Helena!





Var sjukt varmt och jag önskar att jag tagit med min bikini...

Efter någon timma där var det dags att åka till jobbet. Hade ett kort pass, 13-18 och det var riktigt gott att få gå hem kl 18.
De sista dagarna när jag har jobbat har det varit till sent eller stängning så det kändes riktigt gott att få gå hem så tidigt.
När jag var klar på jobbet åkte jag in till stan och mötte Sammi! Vi hade tänkt att äta middag på båten, men det var sån lång väntetid på borden så vi struntade i det. Istället åt vi på Tapas.





Krabba, räkor, musslor, potatis och lite annat. Tror dock det var både första och sista gången som vi, eller i alla fall jag, åt där. Var verkligen ingen höjdare.
Efter maten åkte jag hem och Sammi gick för att jobba. Väl hemma slappade jag i soffan, kollade på lite film innan jag somnade.

Nu är det dags för jobb igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela