Stina

- Si vis Amari, Ama -

19 juni 2011

Publicerad 2011-06-19 11:24:49 i Allmänt

Hej!
Redan halva juni har passerat, helt sjukt. Blir lika chockad varje gång jag skriver datum...

Igår gick det bra på jobbet, fick röjt undan lite och börjat förbereda lite inför nästa vecka, alltid lika skönt!
När jag kom hem var det kinamat, riktigt gott! :) Efter det tog min dag slut... Sammi skulle åka och jobba, så jag la mig för att slappa lite i sängen. Helt inställd på att senare åka in till stan, men det gick inte så bra. Somande typ 20 och vaknade till lite lätt när Sammi kom hem vid typ 3... Vet inte riktigt hur det gick till? Men skönt att sova i alla fall.
Om några timmar är det dags att åka och jobba igen, men funderar på om det kanske ska bli bio ikväll? Alldeles för längesedan nu, får nog snacka med Sammi och se!

Nu på morgonen har jag diskat lite och plockat med lite papper. Sånna som kommer och inte behövs just nu, stoppas lätt bara in i skåpet... Men nu är dom på sin plats i pärmen!
Får vad jag ska fortsätta med, väntar med spänning på mitt paket ifrån Ikea så jag ka göra i ordning bland mina väskor. Men det vill inte komma, så får väl hitta på något annat att fördröja tiden med!

Hoppas ni får en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela