Stina

- Si vis Amari, Ama -

Alltid för kort

Publicerad 2011-06-04 16:34:08 i Allmänt

Hej hej!
Även denna dagen bjuder på helt underbart väder! I LIKE!!
Dock har min förkyldning blivit lite sämre, så det har blivit en hel del vila för min del. Legat ute i solen, fikat lite och sedan solat lite till, en riktig slappardag. Vilket kanske också var behövligt?

Gårdagen spenderades med Tesa och Lisa, riktigt trevligt. Helt underbart att man kan sitta ute hela kvällen och bara njuta!! Jag är helt klart en sommarmänniska! Dock har man vant sig vid ljuset i norrland, så det känns ganska så mörkt.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och göra mig klar inför kvällen. Planerad utgång men känner mig inte helt på det så vi får se vad som blir. Känner mig inte så jättefräsch, men men med en dusch och sedan lite make blir det säkert bra! :)

Imån är det tyvärr dags att lämna underbara västkusten, tiden räcker aldrig till allt som man vill. Men ska såklart blir skönt att komma hem och speciellt till min älskade!

Nu är det i alla fall dags för lite mat och sedan är det snabbt in i duschen!

Ha en bra lördagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela