Stina

- Si vis Amari, Ama -

Dags för sängen

Publicerad 2011-06-07 00:43:44 i Allmänt

Blev en snabb liten fisketur, men ingen fisk idag... Så som vanligt så alltså! ;)

Glömde skriva förut att det blev extra jobba idag, skulle ha jobbat 15-20, men blev inring att börja 12,30 och fick jobba till typ 21,30 så det var perfekt. Hade ju varit bättre utan förkyldningen. Men verkar som om många är det på jobbet nu, så allt är som det ska!

Imån blir det samma tid, både positivt och negativt med att jobba sent, men så är det väl med allt? Skönt att kunna ta det lugnt på morgonen/förmiddagen, tråkigt att jobba kvällen för många är lediga så jag missar vissa saker.

Funderar på att packa upp min resväska? Eller så skjuter jag upp det till imorgon eller när jag känner för det! :) Fastän att jag var ganska så nöjd med min packning på vägen ner så lyckades den på något sett att bli väldigt stor på hemresan... Konstigt konstigt?! ;)
Känns inte så motiverande att packa upp när man inte har tvättid, så tråkigt när tvättkorgen är överfull... Fick bokat tvättid tills på torsdag så innan dess kommer den att vara uppackad i alla fall! Såg dock att det var ledig på onsdag förmiddag, så om jag känner för det och det fortfarande finns tid funderar jag på att tjuvstarta lite. Torsdag är min lediga dag denna veckan då är det inte så kul att tvätta "hela" dagen!

Hoppas ni haft en bra dag?!
Sov så gott, så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela