Stina

- Si vis Amari, Ama -

Effektiv morgon

Publicerad 2011-06-14 10:42:27 i Allmänt

Älskar när det är dagar när det känns om man gör hur mycket som helst!
Klockan har precis passerat 10 och jag har hunnit med en del! Damma, dammsuga, torka golven, måla och fila naglarna!
Nu ska jag göra mig klar för att sedan bege mig mot Nydala, dock är jag lite tveksam på om vi kommer kunna ligga där och njuta utav vädret? Vinden känns ganska så kall... Men vad gör det? Vi är lediga och då är det detta vädret som erbjuds! :)



Har på mig promenadkläderna just in case! :)

Hoppas ni får en grymmedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela