Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2011-06-24 08:44:24 i Allmänt

Hej alla glada!
Hur mår ni idag? Jag mår bara bra, blev en lång jobbdag igår. Sjukt mycket folk, men riktigt roligt! :)
Skulle ha slutat 19, men jag fick stanna längre. Dock gick jag och handlade lite saker som jag hade glömt! Och sedan var det bara att jobba igen.
Efter några timmars sömn är det snart dags att åka dit igen.


Har ni några planer inför dagen?
Här blir det som sagt först jobb i några timmar innan det bär av för firande! :)

Igårkväll och typ hela natten har det regnat som bara den, nu är det uppehåll men fortfarande väldigt grått och tunga moln, jag hoppas verkligen inte att det börjar regna idag. Men jag har sagt det innan och jag säger det igen, runt 16,15-16,30 då kommer solen och 20-25 grader! Eller jag hoppas det i alla fall.

Trevlig midsommar!!

Nu är det dags att hoppa in i duschen och försöka göra sig lite fin dagen till ära!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela