Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2011-06-07 09:00:19 i Allmänt

Hej!
Hoppas att ni har sovit gott? Jag har sovit gott, men för kort... Har inte riktigt vant mig vid det nattliga ljuset ännu, så jag tror, eller kroppen tror, att det är dag när det är natt... Men ca kl 3 sa jag till med bestämd ton att det får räcka och somnade strax efter det. Blev en hel del hostande, Sammi och jag hostar numera ikapp, låter riktigt trevligt... Vaknade på morgonen helt täpt, alltid lika trevligt.

Men nu är jag uppe i alla fall, Sammi har åkt till jobbet och jag ska ta tag i den stora resväskan, verkligen olikt mig att låta den ligga så länge. Fick nästan lite panik inatt för det var sån oordning.
Ska även se om jag kanske hinner fixa lite med mina bilder ifrån veckan som har gått.

Efter det är det nog lagom att stressa sig klart och bege sig mot jobbet!

Köpte nya högtalare till datorn hemma också, ska bli spännande att se om och hur dom fungerar!! :)

Nä dags att köra igång innan jag ångrar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela