Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma en snabbis

Publicerad 2011-06-15 17:19:33 i Allmänt

Hej,
Kom ganska så nyss hem ifrån jobbet. Blev en promenad hem, perfekt väder för en promenad! :) Som tur var började det inte regna förän jag hade typ 100m kvar!
Stannade till på mitt andra jobb på vägen hem för att hämta mitt sommar schema, hej å hå nu ska jag jobba! :) Är inte så mycket mer än vad jag brukar jobba, men det var längesedan jag hade så mycket skrivet på ett schema. Annars är det ju mest efterhand som det tillkommer, men i sommar är det mellan 4-6 dagar i veckan så det blir bra!

Nu ska jag ta fram lite mat inför kvällen och sedan gå hem till Sarah och dricka lite te!

Har även beställt hem en ny kamra, äntligen!! Min håller på att falla samman och är inte direkt 2011 produktion.
Nu blev det en Samsung WB650, så får vi se hur den är.


Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela