Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kaos...

Publicerad 2011-06-20 22:10:58 i Allmänt

Hej,
Har precis kommit hem efter en hektisk dag på jobbet.
Underbart att midsommar veckan är här! :) Men vad folk handlar, precis som om det aldrig mer skulle finnas mat att köpa. Men såklart det ändå är kul att det finns och göra. Hann i princip inte med något annat än att bara ta betalt.

Blev i alla fall en trevlig lunch uppe hos Sarah, sedan blev det att jäkta till bussen och skynda sig vidare till jobbet.

Nu blir det typ sängen, börjar jobbar kl 7 imån i köket och direkt efter typ 12,30 börjar jag jobba på andra jobbet till 21,30. Känner på mig att det kommer bli en tung vecka och att jag nog kommer vara lite trött på midsommar. Men på lördag kan jag vila upp mig och sedan kör vi igen på söndag.

Har ju glömt att säga att det var premiär på mina nya fina skor igår...



Shit, tänk folk som dagligen går i dessa klackar. Jag beundrar er verkligen! :)
Var lite vingligt från början men vande mig ganska så snabbt.

Nä, nu blir det att slappna av lite och sedan somna.

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela