Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ny dag nya äventyr

Publicerad 2011-06-02 09:47:41 i Allmänt

God morgon!
Har lite smått påbörjat min packning, eller rättare sagt mamma har hjälpt mig att försöka få ner allt... Hade med mig för mycket kläder, jag har köpt alldeles för mycket nytt och Sammi glömde en hel del saker som jag ska försöka få ner, så det är kämpigt här hemma nu. Men det löser vi snart!

Igår blev det en massa häng hos Erik med familj, sedan en sväng till mässan för att sedan åka tillbaka till min bror! :) Lite senare på kvällen var jag hemma hos Emma och familj var dock inte så social, efter Grey´s somnade jag på soffan. Promenaden vi hade tänkt att göra blev därför inte av och det slutade med att Emma fick köra mig hem... Nästan direkt när jag kom hem somnade jag gott i min säng!

Idag ska jag röra mig lite söder över, ska ner till Falkenbergstrakten. Tesa är där nere, så det blir att hälsa på lite! :)

Men först blir det att fika lite med mamma och lite senare kanske moster också! :)

Hoppas att ni får en riktigt bra dag och att solen lyser på er? Hos oss är det bara mulet idag, inte skoj alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela