Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2011-06-01 14:57:29 i Allmänt

Solen lyser helt underbart över västkusten!
Underbar dag för alla studenter! Behöver bara se ett flak för att komma ihåg hur lycklig man var, vilken grym dag! 

Gårdagen bestod utav lek med Linda och barn, efter det hämtade jag Emmas barn också var det hem till Linda igen. Efter det åkte jag, Nea och Alli in till min bror. Där blev det lite lek i skogen innan det var dags att åka hem.
Efter en sen middag var Ziba sugen på en promenad. Provade såklart mina nya kläder och gick ut på en runda!

Denna dagen började med en promen med Linda, Charlie och Ziba. Efter det åkte vi in till Kungsbacka och gick en sväng på stan. Vi hann även med en god thailunch.

STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE ANNA SOM TAR EXAMEN IDAG!!



Ha en riktigt bra dag, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela