Stina

- Si vis Amari, Ama -

Sen middag

Publicerad 2011-06-21 22:21:37 i Allmänt

Hej,
Som vanligt vid denna tidpunkt har jag nyss kommit hem ifrån jobben. Det var fullt ös nästan hela dagen, lugnade ner sig typ 1 timma innan stängning, men efter ca 20 min var det fullt ös igen... Men shit vad effektiva vi var under dessa 20 minuter. Kändes som vi fick gjort hur mycket som helst, tokbra!
Nu ska jag i alla fall försöka få i mig lite mat, kör på varma mackor idag!  Alltid en hit och sedan blir det lite tv innan det är dags att sova.

Börjar jobba kl 7 imån och än så länge är det bara jobb till 15,30. Men mycket kan hända under morgondagen!
Men blir det inget jobb blir det lite städ här hemma och sedan lite häng med någon som har tid för mig! :)
På torsdag börjar jag inte jobba förän kl 13 dock känns det långt bort nu, men det ska ändå bli skönt att kunna ta det lite lugnt på morgonen.

Nä, magen kurrar, så dags att göra lite mackor!

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela