Stina

- Si vis Amari, Ama -

Slappar dag

Publicerad 2011-06-28 12:01:10 i Allmänt

Hej,
Ligger fortfarande i sängen och tar det bara lugnt. Har fortfarande ont så valde att inte gå till jobbet idag. Imån ska jag dit också får vi se hur det går... Jag är i alla fall ganska så uttråkad. Funderar på att städa lite om jag orkar, men tror inte jag gör det. Jaja, det märker vi snart.

Har nyss ätit lite goda tonfisk knäckemackor, riktigt bra start på dagen. Nu blir det ännu mera sängen och ännu mera tv. Vi hörs senare!



Vår fina midsommarstång... Blev tyvärr ingen dans runt den, men den gav stämning i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela