Stina

- Si vis Amari, Ama -

Solen kom fram

Publicerad 2011-06-22 21:43:13 i Allmänt

Hej,
Visade sig att det var onödigt att ta med paraplyet, när jag stod och väntade på bussen kom solen fram! :)



Jag gick och köpte en ny kruka, liknande den jag har på balkongen redan, men en annan form.



Sammi kom och mötte upp mig efter sitt jobb också gick vi och åt! Promenaden fortsatte sedan mot Coop för att hämta paketet ifrån Ikea, men det visade sig att paketet var typ 10 gånger större än vad jag trodde, så det får ligga kvar i några dagar till.

Påväg hem blev det ett stopp hos Sarah, där även Vera var på besök! :)

Nu blir det lite plock här hemma innan det är dags för sängen. Börjar jobba vid 8 imån, blev lite extra, och sedan tror jag det kommer vara tokmycket att göra.

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela