Stina

- Si vis Amari, Ama -

Spontankväll

Publicerad 2011-06-12 12:03:26 i Allmänt

God morgon!
Har ganska så nyligen vaknat, men är fortfarande lite trött.
Blev en bra dag igår! :)
Först var det jobb, blev lite extra jobb, så jag slutade 21,30. Men det var lite problem så vi kom inte ifrån jobbet förän typ 22. Promenerade med Emma, jobbkompisen, hem och på vägen hem bestämde vi oss för att gå en sväng på stan.



Tog en drink på Oleary´s, en riktigt god sommardrink!

På bussen hem mötte jag Vera, Sarah och Tony. Sarah, Tony och jag gick till Nydala och tog ett litet dopp! :)





Sammi mötte upp oss efter jobbet också promenerade vi hem tillsammans. Runt 4,30 var det dags för sängen! 
Som sagt lite trött idag, men skönt att inte vara sleten, utan bara lite trött men det går snart över!

Nu måste jag göra mig klar och snart bege mig mot jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela