Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2011-06-16 05:51:52 i Allmänt

God morgon!
Jag lyckades gå upp! :) Är nu duschad och nästan klar och är till och med för tidig... Bussen går om typ 45 min, hmm kanske hinner med lite mera sömn? Nä, tror inte jag vågar det, rädd för att försova mig. Får läsa lite bloggar eller städa lite helt enkelt!

Men hur typiskt är det inte med vädret då? Strålande sol och molnfritt än så länge... Jag tog ju på mig detta passet igår och skulle egentligen varit ledig. Men men vad gör det?
Riktigt skönt också att sluta 15,30, underbart att komma hem vid typ 17, eftersom jag går tar det lite längre tid hem, och ha hela kvällen fri.
I sommar kommer det bli många sena kvällar på jobbet, så får passa på att njuta idag! :)



Dags att göra något vettigt kanske?

Hoppas att solen lyser på er idag!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2011-06-16 06:36:40

Den lär ju lysa ska till la stranda!!!!!!!! Och glänsa med barnen och en flaska coccos!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela