Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag

Publicerad 2011-06-23 07:01:53 i Allmänt

God morgon!
Hur mår ni idag? Här är det bara bra, lite trött som vanligt, så normalt! :)

Löning idag också, tror nog att det kommer vara en hel del folk som handlar, eller vad tror ni?
Jag har precis betalt alla räkningar, alltid lika kul, men ändå skönt när det är gjort.

Nu ska jag göra i ordning mig och sedan blir det bussen till första jobbet, ska vara där till 12 och sedan blir det iväg till andra jobbet för 13-19 pass. Sedan är tanken att vi ska handla lite inför morgondagen, men man vet aldrig hur det blir...
Helt sjukt, kan inte fatta att det är midsommar imån, usch, tiden bara springer iväg. Hoppas att det blir okay väder i mån... Just nu ser det ut som 15 grader och molning... Skyet 15° Ogilla...
Vi vill ha sol! Kommer ihåg förra året, var helt underbart väder, hela dagen. Strålande sol och vi satt ute och hade det perfekt! :)



Hoppas att ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela