Stina

- Si vis Amari, Ama -

Umeå igen

Publicerad 2011-06-05 20:30:34 i Allmänt

Sådär ja, då var semestern slut för denna gången och jag är hemma i Umeå igen! :)
Hade en väldig tur med planen idag, trots att bågge var fullbokade kom jag med på det som jag hade bokat eftersom det var några no shows.

Landade vid typ 13,30 och sedan har jag bara slappat, legat och halvsovit i sängen. Myste en massa med Sammi. Saknat honom enormt. Min förkyldning vill inte ge sig utan nu har det tillkommit ännu mera hosta och jag har feber... Men blir väldigt lugnt ikväll så det är borta tills jobbet imån. Eller kan ju hoppas i alla fall. Blir fullt med ibumetin och nässpray, riktigt bra grejer! :)

Riktigt tråkig bloggning, fortsätter att sova istället kanske se Big Brother finalen om jag orkar?



Ha det så bra så hörs vi imån.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela