Stina

- Si vis Amari, Ama -

Inte mycket solande idag

Publicerad 2011-06-14 23:02:32 i Allmänt

Solen var inte helt på vår sida idag... Ganska så blåsigt och molningt.







Efter någon timma på stranden gav vi upp hoppet och gick hem till Emma och hängde på hennes balkong! :)
Helt vindstilla och lite senare även sol!

Nu på kvällen har det bara varit lugnt. Försöker få mitt öga att sluta vara irriterande, men det verkar inte vara på min sida. Sarah kom ganska så nyss över med ögondroppar, så nu hoppas jag det försvinner!

Imån är det dags för jobb i köket igen, var ett tag sedan nu... Men alltid trevligt att vara där!

Hoppas att eran dag har varit bra?
Sov så gott så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela