Stina

- Si vis Amari, Ama -

16 mars

Publicerad 2011-03-16 05:57:02 i Allmänt

God morgon!
Jag hoppas att ni har sovit gott?
Jag fick jobba extra igår, och sedan när jag kom hem la jag mig nästan med en gång... Så kanske somnade vid 23, riktigt gött! Dessutom vaknade jag utav mig själv nu på morgonen, visst händer det ibland kanske, men inte mig så ofta när klockan ska ringa 5,30, Men skönt att slippa vakna utav klockan.
Igår blev det som sagt extra jobb, så när det ena jobbet var slut var det bara att försätta till nästa, och det kommer bli desamma i morgon! Tur att jag har bra kollegor som piggar upp! :)

Nu är det i alla fall dag att fixa mig klart, tänkte ta en tidigare buss idag, blev så sne igår när den jag brukar åka med inte kom... Hela dagen blev helt stressad...



Får se om jag hinner se något utav solen idag? Annars hoppas vi att den tittar fram imån med, så jag hinner med en promenad! :)

Ha det så bra, så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela