Stina

- Si vis Amari, Ama -

5 pass.. 5 långa pass...

Publicerad 2011-03-30 08:18:55 i Allmänt

God morgon!!
Ja, 5 pass är alltså var jag har kvar att göra tills fredagkväll, och sedan är jag ledig!! Börjar att längta ganska så mycket nu, eller mer att jag känner att jag behöver en dag ledigt!

Igår kväll gick jag hem till Sarah en stund på lite fika!




Maränger, grädde, banan och sås...

Inte varje dag/kväll man fikar såhär! :) Och väldigt tur är väl kanske det?

Idag är det jobb hela dagen, tog på mig ett extra pass ikväll. Men denna veckan när jag fått börja sent känns det ändå helt okay att jobba lite extra, dagen blir inte lika lång som när jag börjar 7.

Hoppas att ni får en bra dag!!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2011-03-30 08:29:31

ska man äta sådär lär du få jogga dygnet runt! hihi

skönt att snön börjar försvinna, här satsar vi så smått på brunast i sommar! men inte fullt ut....

Postat av: Stina

Publicerad 2011-03-30 23:01:56

Jo, verkligen... Det blir ingen beach 2011 utav det! ;) Men jag har gett upp hoppet. Jag försöker få mig själv att må bra istället, innan har inte det alltid det varit prio ett! Kanske blir jag snyggare med mitt självförtroende!

Orättvisst att er snö är borta, när du är sommarbrun, vilket är snart, kommer jag fortfarande vara vintervit USCH....

Kramar

Postat av: Line

Publicerad 2011-03-31 08:26:28

vaddå gett upp hoppet, Stina du är FABULES! eller hur det stavas.....

näää vet du vad vi behöver, en tjejresa!

går ut o kollar med en gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela