Stina

- Si vis Amari, Ama -

Avundsjuk

Publicerad 2011-03-19 09:21:44 i Allmänt

God morgon!!
Inatt har det snöat igen, men det verkar inte ha kommit så mycket och nu lyser solen igen! :) Men måste dock erkänna att jag är lite avundsjuk på mamma och pappa som just nu sitter på planet iväg till solen! Min bror och hans familj åker också idag, men för deras del blir det till snön!! :) Önskar såklart er en riktigt trevlig resa!!
Hade inte varit helt fel att suttit på ett plan ner till värme och sol... Mest bara för att slippa all snö... Ladda batterierna med massor utav sol! Men det får vänta, snart blir det vår tur! :)

Själv har jag precis vaknat och ska snart in i duschen, som vanligt jobb på schemat! :) Kan tänka mig att det blir ganska så mycket idag igen på jobbet, men det är ju också kul! Så att det finns något att göra hela tiden!
Ikväll vet jag inte riktigt vad som sker, men antar att det blir lugnt, så jag orkar jobba imån med! Sedan på måndag är det dags att börja 7 igen, så då blir det tidiga dagar, och om Willy:s ringer blir det även ganska så långa dagar!

Nu måste jag hoppa in i duschen, ha en riktigt grym lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela