Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2011-03-05 11:43:41 i Allmänt

Igår hade jag en riktig slappar dag innan jag började jobba kl 14, eller slappar och slappar, men jag storstädade lägenheten, damma, dammsög, moppa, tvätta fönster och andra sånna roliga saker!! :) Hann även med att titta lite på tv och slappa.
På jobbet nöjt jag bara av att det var den sista dagen innan jag skulle få vara ledig, så timmarna bara sprang förbi. Sedan kom Helena och Lollo hem till mig. Vi förfestade lite innan vi drog till Corona! Och som vanligt blev det en hel del dans! :) Blev en riktigt bra kväll!! :)
Idag ska jag bara slappa. När kl slår 16 slutar Sammi jobba och då ska vi bara mysa!! Hela kvällen! Får se om vi äter hemma eller ute och sedan bio. Jag är riktigt sugen på Min låtsas fru, någon som har sett den?



Kanske blir den för mycket? Ska fundera ett tag, kanske blir något helt annat!

Hur som helst, ha en riktigt grym lördag!!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-03-05 12:25:25

Vi har sett den, Min låtsas fru, Sjukt rolig.. skrattade hela filmen igenom :D Ha en mysig lördag :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-05 12:31:17

Saras nyckel rek dom! Min låtsas fru har typ fått 1 sol....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela