Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!!

Publicerad 2011-03-14 08:43:14 i Allmänt

Hoppas att ni har sovit gott?
Jag har sovit bara bra. Sitter och laddar inför en promenad, verkar dock vara lite mera blåsigt idag... Sen måste jag testa också om jag kan gå ut och gå, eller jag har fått blåsor på bägge fötterna, så vi får se hur det går...

Idag har vi även starten på min jobbiga jobbperiod... Dag 1 utav 19... Men det kommer säkerligen att gå bra, har bara en dag med dubelt arbete också, såvida inte Willy:s ringer.
Nu ska jag i alla fall diska undan lite och sedan får vi se vad jag hittar på.

Igår blev det Solsidan och sedan såg vi på Bröllopsfotografen



Någon som har sett den? Jag tyckte att den var ganska så bra...

Hoppas att ni får en riktigt bra start på veckan så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela