Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon tisdag!

Publicerad 2011-03-08 08:48:25 i Allmänt

Hur står det till? Jag är helt slut, inte bra att vara ledig... Till och med igår kväll var min kropp helt slut, den ville bara sova och då var klockan typ nio, men höll mig i alla fall vaken och totaldäckade när kl närmade sig halv 12.
Vi hade i alla fall en riktigt bra dag!
Började med lunch hos Sammis syster, efter det promenerade vi hem!



 Var riktigt mycket vårkänslor hos oss!!

På vägen hem stannade vi till hos Vera, Yousef och flickorna!



Efter det gick vi hem, lagade lite matlådor till Sammi, lagade middag och Sammi gjorde en kaka till efterrätt. Tony kom också och åt, och sedan gick vi till Sarah och åt kakan!! :)



Men idag är det dags för verkligheten igen, Sammi har redan åkt till jobbet och jag ska göra mig klar nu! Ikväll ska jag se om jag orkar göra semlor, det är ju ändå den dagen idag!

Ha en riktigt bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela