Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon!

Publicerad 2011-03-02 06:15:30 i Allmänt

Sitter klar och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan gå till bussen... Och fastän att jag har riktigt god tid på mig idag, så vet jag som alltid att det kommer sluta med att jag stressar och tror att jag har missat bussen, eftersom ingen står vid kuren när jag kommer, men sedan kommer det folk efter mig och jag blir lugn! :) Och då kanske jag är vid kuren MAX 1 minut innan bussen ska gå...

Har ni sovit gott inatt? Det har inte jag, vaknat, vridit och vaknat minst 5 gånger till, hatar när det blir så när jag ska upp tidigt... Mår inge alls bra idag och känner mig väldigt opepp, men jag hoppas att det ska gå över snart, annars blir det hem efter jobbet och slappa...

Börjar längta mer och mer tills lördag! Då ska jag vara ledig och inte göra något, eller det kommer jag säkerligen att göra, men det ska vara underbart att vara ledig efter 11 dagars jobb! Kunna vaknar när jag vill, förhoppningsvis efter kl 9-10, och sedan kunna slappa och bara vara... Kanske lyser solen så att det blir en promenad? Eller något annat mysig.

Hoppas att ni får en bra dag, vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela