Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma

Publicerad 2011-03-24 18:00:46 i Allmänt

Jättetung dag på jobbet idag, min huvudvärk ville inte släppa... När dagen var slut var jag riktigt trött, men bestämde mig ändå för att gå hem, fastän att det blåste/blåser, så lös solen! :) Men vad händer när jag har gått typ 1km, jo, det börjar snöa idag igen... Marken var jätteisig, så det var problem att gå och jag höll på att trilla x antal gånger, men med musiken i mina öron låsades jag inte om det!! :)







Påvägen hem stannade jag till hos Vera! Och drack en kopp te innan jag gick hem eftersom jag skulle tvätta... Men det var visst igår, så jag får så snällt vänta tills min nästa tvättid!

Nu är det i alla fall dags attlaga middag, och efter det har jag tänkt att kolla en film och ladda inför morgondagen jobb!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela