Stina

- Si vis Amari, Ama -

Hemma!

Publicerad 2011-03-17 17:20:22 i Allmänt

Hela dagen har jag varit toktrött... Usch och fy, ont i huvudet för att jag varit så trött. Men sedan valde jag att promenera hem i det fina vädret! Och min trötthet försvann:) Och under tiden hann jag prata en massa med Linda och vi hann uppdatera det mesta! :) Men solen sken och himlen var blå, så lite mer än 1 timmas promenad var precis vad jag behövde!



Men nu när jag suttit inne ett tag så känner jag att tröttheten börjar smyga sig tillbaka... Så nu har jag tänkt att inta soffläge en stund, sedan kanske orka laga middag och efter det blir det att ladda inför morgondagens jobbpass! Och då är det stängning som gäller, så jag måste vara pigg så jag kommer ihåg allt och framförallt hur jag gör allt!

Nä, nu blir det soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela