Stina

- Si vis Amari, Ama -

Its a beautiful day

Publicerad 2011-03-28 09:07:51 i Allmänt

God morgon!!!
Solen strålar in genom våra, dock skitiga, fönster, fåglarna kvittrar utanför och jag har vaknat på helt rätt sida idag!! :)
Vaknade, hoppade in i duschen sedan blev det havregrynsgröt till frukost, efter det var det dags för Sammi att åka till jobbet, nu har jag hunnit städa toan och dammsuga lägenheten, UNDERBART!!! :) Nu måste jag snart bara hinna tvätta våra fönster... Blir lite mysigare då när solen skiner in!! :)



Nu är det snart dags för mig att åka till jobbet, och det känns tråkigt att jag ska behöva vara inne en hel dag som denna... Men, det blir ju i alla fall promenad mellan jobben i eftermiddag!
Kanske är fåglarna kvar ute så jag får höra en massa mer fågelkvitter?! Det är för mig ett riktigt vårtecken. Nu får det bara sluta snöa, kom mer snö igår, också får all snö smälta, nu måste våren komma snart!! :)

Nu måste jag i all fall fixa mig klar noch ta bussen till jobbet!
Önskar er alla en riktig grymme måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela