Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kall morgon

Publicerad 2011-03-15 06:12:24 i Allmänt

God morgon!

Fick nästan en liten chock nu när jag tittade på termometern, -15,4??? Tror, vill och hoppas ju att våren snart ska vara här, men just denna morgon, trots att det ser ut att bli en superdag, känns den väldigt långt bort och det känns mer som en fin vinterdag!
Idag blir det jobb mellan 7-16 och än så länge inget jobb efteråt... I mars får jag ihop 32 arbetspass, trots att jag är ledig 3 dagar, men de flesta dubbelpass har jag redan gjort klart. Så fastän att det är mycket jobb nu är det mestadels "enkla" pass och det är skönt, det tar en del på kroppen när det blir 7-15,30 och sedan 16-21. Bara för att jag skriver om detta nu kommer det säkerligen att bli ett dubbelpass idag!! Men vad gör det? Bara att tacka och ta emot!
Igår när jag pratade med min bror, tyckte han helt enkelt, att du har ju en del att ta igen! :) Och precis så är det ju! Har fått vara ledig, TYVÄRR, allt för mycket, och det är verkligen skönt att det börjar rulla in en massa jobb!

Nu är det i alla fall dags att klä på sig, termobyxor och hela outfiten! Sedan ska jag ha en riktigt grym dag på jobbet! Och självklart så önskar jag er desamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela