Stina

- Si vis Amari, Ama -

Kort dag

Publicerad 2011-03-17 06:23:13 i Allmänt

God morgon!
Som vanligt sitter jag nästan helt klar och kör ett litet inlägg innan jag ska gå till bussen. Idag är jag lite trött, var nästan nära på att snooza imorse, vilket jag aldrig gör, jag är så rädd för att försova mig... Istället slog jag mig själv på fingrarna och gick upp och hoppade in i duschen! :) Nu är jag lite piggare, men förstår att min kropp inte riktigt gillar att jobba 24h utav 48h... Sjukt när jag ser det så, att det sista 2 dygnen, har jag jobbat 1 helt! :) Men som jag själv ser det, och som det är, gäller det ju bara en kort period, och känner att jag inte vill säga nej till jobb!

Känns som om det kommer att bli en underbar dag här uppe, solen strålar på mig nu när jag sitter framför datorn, och fastän den är -10, så tror jag att det kommer att bli en riktigt fin dag! Kanske hinner jag till och med en promenad efter jobbet?

Nu är det i alla fall dags att fixa det sista innan jag ska gå till bussen! Önskar er en riktigt bra dag! Och hoppas att solen lyser på er med idag!

Kommentarer

Postat av: Line

Publicerad 2011-03-17 08:31:32

tänk på H&M!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela