Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lång dag

Publicerad 2011-03-02 22:05:24 i Allmänt

Var på ena jobbet när andra jobbet ringde och kollade om jag kunde jobba lite extra, och det är klart att jag säger ja, innerst inne vill jag säga nej, och bara hem och slappa, men måste visa att jag vill jobba!! Förhoppningsvis lönar det sig i längden och jag får mera timmar ordinarie, hoppas jag i alla fall!
Så det är först nu jag har kommit hem, bara 15 timmar efter att jag lämnade hemmet i morse. Och i morgon blir det likadant, men sedan på fredag är det slappdag, bara 14-20! ;) Sedan får vi se vad som sker efter det.
Men på lördag vet jag i alla fall att det är mysdag! Alldeles för längesedan Sammi och jag hade lite tid tillsammans, så förhoppningsvis blir det bio äta ute och en massa mys! Ska bli underbart!



♥ Massa kärlek ♥

Nu blir det i alla fall att sova så jag orkar vakna när klockan ringer imån, inte för att jag tror att det kommer vara några problem!!

God natt till er och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela