Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ledig

Publicerad 2011-03-07 10:04:05 i Allmänt

Yes, idag har jag ytterligare en dag av ledighet! :) Helt underbart att slippa ha ett larm på telefonen. Inatt har jag till och med haft och har fortfarande telefonen på ljudlös.
Sammi är också ledig idag, men har ligger fortfarande och sover. Jag har tagit mitt täcke och ska nu kolla lite tv i soffan! Det kommer inte att bli många knop idag, men en promenad kommer det att bli. Just nu står termometern på 8 grader!!! :) Väldigt längesedan man såg den temperaturen utan minus tecken framför! Men tyvärr är det bara för att solen ligger på och den kommer snart att sjunka igen.

Nu blir det som sagt soffan och lite Unga mödrar!! :)
Hoppas att ni får en riktigt grym start på denna nya veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela