Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lön!!!!

Publicerad 2011-03-25 06:17:48 i Allmänt

God morgon!
Detta är det bästa med att ha ett jobb, när det blir den 25:e!! :) Underbart att se sitt konto fyllas igen, då känns det helt klart värt allt jobb!! :) Sedan betalar jag räkningarn och då känns det lite sämre... ;)

Solen skiner och det känns som om det kommer till att bli en bra dag, eller jag hoppas på det i alla fall... Lång jobbdag för mig idag, men hoppas att jag ska hinna med en promenad på minst 30 min mellan, för att samla lite ny energi! Funderar på om jag vågar ta tunna jackan idag? Just nu är det -7 men tänker också på att jag ska hem vid typ halv 10... Som vanligt, så får jag fundera lite mera på det! :)



Igår hann jag både dammsuga och städa toalett innan Sammi kom hem, sedan lagade jag mat. Och gårdagen bjöd på tacos!  Alltid lika smidigt och lätt!

Nu är det dags för mig att göra mig klar så jag hinner med bussen!!!

Hoppas att ni får en riktigt grym fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela