Stina

- Si vis Amari, Ama -

Lördag

Publicerad 2011-03-26 08:31:55 i Allmänt

God morgon!!
Jobbigt när jag har sovmorgon till halv 9 och kan inte sova så länge... Vill bara sova mer, men sedan typ halv 7, har jag vaknat hela tiden, så jag bestämde mig för att gå upp för en stund sedan. Har plockat undan lite, ska snart fixa mig klar för dagens jobb!! :)
Igår, äntligen!!, lös solen på mig hela vägen, från ena jobbet till det andra, och jag kände att jag fick en massa ny energi för att klara av det sista jobbpasset!! :)







För mig känns det helt sjukt att jag kan få så mycket ny energi utav att gå ut och promenera... Eller kanske ska säga utav solen? Våren är påväg och det känns så bra!!



Dock här uppe är det en massa snö kvar, men snart, bara snart så är den borta!! :)

Tråkigt när det är sånna här dagar, och jag ska vara inne hela dagen, vill bara vara ute och njuta utav solen!! Men nu är det bara 7 dagar kvar och 9 pass innan jag är ledig! Så förhoppningsvis nästa lördag lyser solen en massa på mig!

Ha en riktigt grym lördag och hoppas att solen lyser en massa på er, vart ni än befinner er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela