Stina

- Si vis Amari, Ama -

Näst sista

Publicerad 2011-03-03 06:14:36 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni har sovit gott? Det har jag verkligen gjort, och jag är nu redo för en ny lång dag! Och sedan efter imorgon ska jag vara ledig! Men det vet ni som sagt redan!! :) Men det är det som gör att jag orkar, samt siktet på semesterresan som vi hoppas ska bli av! :)
Ogillar Sverige pga av det temperatur... Hade det inte varit för underbar familj och underbara vänner vet jag inte om jag hade bott kvar här, eller jag förstår verkligen folk som flyttar! Idag är det inte så kallt, men däremot blåser det, en himla massa, och det gillar jag verkligen inte...
Men det är bara en typ 10 minuters promenad och sedan behöver jag inte vara ute mera!



Nu blir det som vanligt vid denna tiden, dags att fixa sig klart!! :)

Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela