Stina

- Si vis Amari, Ama -

Onsdag

Publicerad 2011-03-09 08:18:59 i Allmänt

God morgon!
Hoppas att ni mår bra och har sovit gott? Det har jag verkligen gjort, och har tänkt att fortsätta lite med det också. Igår efter jobbet hade vi nämligen tvättid, men efter att ha satt på en maskin så åkte vi hemifrån, och när vi kom hem var vi duktiga som hängde upp allt, men utan ström och värme... Så nu på morgonen har jag varit nere i tvättstugan och fixat sista maskinen, samt att köra igång torktummlaren. Så nu sitter jag bara och väntar på att maskinen ska bli klar, så jag kan slänga in den i torktummlaren och sen ska jag sova lite till! Börjar inte jobba förän kl 17 idag! :)



Bara himmlen är blå och solen lyser, känner jag bara hur mina vårkänslor bara växer mer och mer!! Tar väl säkerligen bara någon månad till innan all snö försvinner? Bara NÅGON månad...?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela