Stina

- Si vis Amari, Ama -

Solen är tillbaka

Publicerad 2011-03-10 09:36:53 i Allmänt

Efter gårdagens storm, samt att det på kvällen började snöa... Så lyser nu solen igen, himmlen är blå och sen kan vi bara ignorera den snötäckta marken... Jag väljer att bara titta ut och uppåt!! :)

Idag blir det jobb igen, skulle ha jobbat 12-19, men kassaledaren är sjuk, så ikväll ska jag hoppa in och vara kassaledare, första gången! :) Så igår var jag kvar och lärde mig hur man gjorde, så det kommer säkerligen att gå bra! :)
Sedan är jag ledig i helgen, ska bli riktigt skönt att slappa ännu mera! :) På måndag börjar jag jobba på riktigt, då är det jobba varje dag i ca 3 veckor framöver, och några dubbelpass... Men det är bara en kort tid, så förhoppningsvis kommer det inte att vara så jobbigt! Men självklart blir det att äta bra, sova och röra på mig så mycket som möjligt så att jag orkar!

Nu blir det i alla fall att hoppa in i duschen och fixa mig klart, om jag inte ändrar mig så blir det en promenad till jobbet idag!

Hoppas att ni får en bra torsdag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela