Stina

- Si vis Amari, Ama -

Storhandling

Publicerad 2011-03-27 23:06:35 i Allmänt

Så, då var ytterligare ett pass jobbat... Och dagen börjar lida mot sitt slut.
Sammi mötte mig på jobbet efter jag hade slutat, också blev det storhandling!



Så skönt nu när vi är hemma igen och kyl och frys är helt fullt, underbart!! :)

Efter att vi hade packat in allt blev det lite, väldigt, sen middag...



Nu blir det att läsa lite innan det är dags att sova. Imån är det jobb igen, blir en lång dag, men inte riktigt så lång som det är ibland. Börjar 10 och slutar 21 med en timmas paus i mitten! :)

Sov så gott, så hörs vi imån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela