Stina

- Si vis Amari, Ama -

Tisdag

Publicerad 2011-03-22 06:11:19 i Allmänt

Känns som om det typ alltid är samma start här... God morgon!! :) Men känns ju såklart trevligast att skriva det när kl är 6 på morgonen!
Och precis som alltid, så har jag nyligen duschat och ska snart fixa i ordning mig! Igår blev det en massa jobb... Willy:s kollade om jag kunde jobba extra, och självklart sa jag ja... Senare blev det att öva på nej, så idag hoppas jag kunna säga NEJ!! ;)
Blir för mycket med 2 sånna pass direkt efter varandra, kände det förra veckan! Men hann även med en promenad igår, och det passade perfekt, så kommer nog alltid bli så vid dubbelpass, när jag klar i stan promenerade jag till Willy:s och var där ca 20 minuter innan jag skulle börja, kan inte bli bättre!

Idag funderar jag på om jag skulle skippa vinterjackan och bara ta en tunn... Eftersom jag har tänkt att gå hem i eftermiddag, men frågan är om jag kommer att frysa sönder nu på morgonen?!! Får fundera på det i några minuter till.

Nu är det dags att föna håret så jag hinner med min buss!
Önskar er en riktigt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela