Stina

- Si vis Amari, Ama -

Torsdag- dag 11

Publicerad 2011-03-24 05:56:09 i Allmänt

God morgon!
Mina 19 arbetsdagar börjar att ta mot sitt slut... Går in på den 11:e idag, och har alltså bara 9 dagar kvar innan jag har en dags ledighet! Men känns inte så tungt... Jag känner ju mig trött, speciellt på kvällarna, men jag trodde att det skulle vara värre. Har ju "bara" haft 3 eller 4 dubbelpass också, så länge jag slipper, eller slipper och slipper, sålänge jag inte gör sånna passa hela tiden känns det faktiskt okay!

Någon mer än jag som fick H&Ms vårkataloge igår? Tyckte faktiskt att den var ganska så dålig... Lite inspiration, eller är det bara jag kanske?

Graderna har bara sprunigt neråt igen, idag kan jag nog inte ignorera det... -10 står vår termometer på, så blir att ta på vinterjackan igen, kanske tar en lugnare promenad hem då kanske? Eller så blir det promenad senare ikväll.
 Får väl hoppas att vädret håller sig, just nu ser det verkligen ut som att det kommmer att bli en jättefin, kall men jättefin dag! :)




Är ju ingen fotoexpert, men bilder på vädret igår, lätta kontraster...

Senare ikväll är det tvättdags, alltid lika underbart kul! ;) Men riktigt skönt när det är klart... Skulle tro att jag hinner med lite städning också!

Önskar er en riktigt härligt tordag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela