Stina

- Si vis Amari, Ama -

Trot eller ej...

Publicerad 2011-03-29 09:08:50 i Allmänt

Idag kör jag!! :) Sitter med mina löparkläder på och ska ut och springa!! :) Kommer kanske inte orka så långt, men då får det bli promenad istället... Var inte riktigt igår som jag var ute och sprang senast, utan det var ett tag sedan. Men blev så inspirerad av min syster som har börjat springa, så nu testar jag själv! :) Och det känns som en perfekt dag att starta på, solen lyser och termometern visar 8 grader...

Dags att bege sig iväg innan jag kommer på något annat som måste göras...

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela