Stina

- Si vis Amari, Ama -

Vad hände???

Publicerad 2011-03-11 10:48:28 i Allmänt

Igår gick det bara bra att stänga, tror jag i alla fall!! :) Ingen har, ännu, ringt och skällt på mig, så jag hoppas att jag gjorde det mesta rätt! :)

Men nu har jag som vanligt en fråga, om även denna gången, om vädret... Det har snöat sedan igår kväll, och inte bara lite lätt snö... Nejdå, det har snöat tokmycket sedan igår kväll och nu är det en massa snö överallt igen... Innan var det i alla fall nästan borta på vägarna, men nu är vinterlandet tillbaka... WHY???!!!





Gårdagens bilder när jag gick och bara tittade upp och tyckte att det var väldigt mycket vår ute!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela