Stina

- Si vis Amari, Ama -

Blåsigt

Publicerad 2011-05-12 17:49:31 i Allmänt

Hej,
Hemma igen ifrån jobbet! Eller har varit hemma i kanske 30 min. Blev en promenad hem idag också, underbart!! Dock väldigt blåsigt... Speciellet eftersom det är ganska så öppet på de flesta ställen där jag går.



Och naturligtvis motvind, men det är väl givet?! :)
Mötte även en som åkte inlines, eller åkte och åkte, han gled fram med hjälp utav vinden... Dock var jag ganska så glad att jag inte åkte inlines eller cyklade, för det hade knappt gått.
Men annars är det ganska så fint väder, sol och lite halvmolningt, så inget regn ännu. Hur är det hos er?

Hann även med ett stopp på jobbet på vägen, nu ska vi se om jag lyckas byta mina tider! :)



Nu ska jag fixa mig lite och sedan gå hem till Sarah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela