Stina

- Si vis Amari, Ama -

Ensam hemma

Publicerad 2011-05-27 23:23:05 i Allmänt

Hej,
Nu äntligen är jag hemma ifrån jobbet! Promenerade med en jobbkompis hem så det tog ungefär 1-1½ timma längre än vad det brukar göra. Eftersom det regnar ute och är allmänt dåligt väder är jag nu genomblöt, usch!! Nu blir det ett bad och sedan packning. Imån blir det hem till underbara familjen och mina vänner! Lite avundsjuk på Sammi som redan är där... Men snart snart är jag är där! :)

På jobbet var det fullt upp, vad annars en löningsfredag? Inget väder som stoppar handlare! Men hellre mycket att göra än inget!
Men efter 17 dagars jobb ska det bli väldigt skönt med lite ledighet!! Dessutom 10 dagar, det var ett tag sedan! Underbart!

Nä, nu blir det bad, klockan ringer igen om typ 6 timmar! Måste vara utvilad när jag kommer hem så jag hinner så mycket som möjligt!

Hoppas att ni har haft en riktigt bra fredag och önskar er en trevlig helg!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela