Stina

- Si vis Amari, Ama -

God morgon

Publicerad 2011-05-11 08:22:10 i Allmänt

Hur mår ni idag? Jag mår alldeles utmärkt, pigg och glad! :)
Fick lite extra sömn inatt.

Gick som sagt en sväng till Vera igår, lekte lite med flickorna och drack lite te med Vera.
Efter ett tag var det dags att gå hem och laga middag och igår blev det grillat!! Mmm, att det kan vara så gott!

Tanken var att jag skulle gå till Sarah sen. Men både Sammi och jag totaldäckade i soffan.
Jag vaknade vid 22,30 och började plocka bort middagen...

Även idag lyser solen, men idag är det jobb för mig. Börjar kl 10 och jobbar till typ 15,30, sen om jag känner för det då blir det en promenad hem!

Nu tänkte jag fila lite på mina naglar, innan jag ska göra mig i ordning och gå till bussen.

Ha en riktigt bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela