Stina

- Si vis Amari, Ama -

God natt

Publicerad 2011-05-09 23:52:10 i Allmänt

Jag var nära på att ta bussen till jobbet, men stod på mig och promenerade.
Tror aldrig jag har varit så "sen" som jag var idag, stämpelklockan stod på 14,52 när jag kom. Alltså bara 8 minuter kvar tills jag började. Brukar typ alltid vara där runt 20 i.
Men vilket väder det blev, hade på mig min tunna jacka, och det blev nästan för varmt....

Jag tog på mig en extra jobbtima idag, så jag slutade kl 21. Var underbart att gå ut ifrån jobbet och det var ljust och fortfarande varmt!! :) Nu är det snart sommar!
Sedan blev det lite häng med Helena innan hon var gullig att köra hem mig!

Imån är jag ledig och hoppas på fint väder. Blir en power walk på förmiddagen, tror nog det blir nåt varv i skogen. Finns en bra slinga, den jag var i imorse, bra träning med lite ojämn terräng.

Nu ska jag sova, men som vanligt lär det ju bli lite tvtittande innan!

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stina

Mitt namn är Stina och det är jag som skriver här. 2008 träffade jag den stora kärleken och flyttade upp till Umeå, men kommer ifrån västkusten. Idag är vi stolta föräldrar till vår älskade lilla son som kom till världen i maj 2012. I september 2012 flyttade vi söderut igen, inte hela vägen men en mycket bra bit på vägen. Jag skriver allmänt om vår vardag, lite om mitt liv som mamma och slänger självklart upp en hel del bilder.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela